Zdobyć miejsca, które wydawały się nie do zdobycia – na to może sobie pozwolić Adventure ADV 150. Doskonałe zawieszenie i odporna konstrukcja podwozia powodują, że ten model radzi sobie w każdych warunkach. Silnik zapewnia doskonałą wartość momentu obrotowego, co sprawia, że prowadzenie w trudnym terenie staje się uzależniającą przyjemnością. Solidny stelaż bagażnika pozwoli zabrać w podróż wszystkie niezbędne bagaże.
Romet ADV 150
Romet ADV 150 model 2014
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Silnik jednocylindrowy
poj.
150 ccm
moc
13 KM
skrzynia biegow
5 biegów
Wymiary:
Dług/szer/wys
2090 /860 /1070 mm
Osiągi:
V-max
95 km/h
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o Romet ADV 150
Filmy o Romet ADV 150
Brak filmów, przedstawiających motocykl
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWrzucałem już ten komentarz na jedną stronę, wrzucę i tutaj, bo krótkie komentarze pod artykułem nie rozwiążą naszej ciekawości jak ci, którzy kupili ADV chwalą sobie to moto. Poza tym sporo głupot...
OdpowiedzKupiłem ten motorek z silnikiem 150 ma przejechane ok 500 km nie powiem bardzo mięciutki w lekkim terenie też idzie ładnie ale do serwisu nie jadę skoro przegląd ogranicza się na wymianie oleju i ...
OdpowiedzZacznijmy od gaźnika,przewężka wyjścia z gaźnika 0,95 cm,kruciec od strony gaźnika 1,1 cm a od strony cylindra 1,6 cm,kolanko wydechu 1,2 cm.Spróbuj znormalizować wszystko do 1,6 cm.Zmień średnicę wydechu.Zmiana modułu zapłonowego na odblokowany,nie będzie ograniczał obrotów silnika.Zmiana filtra powietrza o większej wydajności.Iregulacja gaźnika.
OdpowiedzTeż mam podobny motocykl Shineray XY 150-17. Różni się kilkoma szczegółami od Rometa ADV 150 i silnikiem. Wykonanie jakby ciut lepsze, ale to tylko moje subiektywne spostrzeżenia. Z tego co piszesz, w moim bliźniaczym modelu takie wady jeszcze nie występują, żeby było zaparowywanie zegarów czy szarpanie. To że te silniki mają zdławione silniki, jest spowodowane pewnie tym, żeby się zmieścić w czystości emisji spalin. Po dotarciu chce wymienić zębatkę z przodu na większą, bo prędkość maksymalna jest zbyt niska za miastem. Zgadzam się, że te "serwisy" to porażka. Jak ktoś sobie umie samemu naciągnąć łańcuch, wyczyścić filtr powietrza, czy zmienić olej może zrezygnować z serwisów. Tym bardziej że przebieg jest tylko do 6 tys. km.
OdpowiedzJa zębatkę zmieniłem na 15Z bo oryginał to 14Z a jakie problemy z dobraniem miałem 3szt zamówiłem i zadna nie pasowała bo te cymbały na allegro nawet wymiarów nie potrafią podać w opisie.Zębatka na wałek 20mm w środku frezu 18mm szerokość frezu 5 mm jednego i drugiego.Ja zamówiłem tajwańską produkowaną dla USA.
OdpowiedzDzięki, to cenna informacja o tej zębatce. Dobrze wiedzieć jak będę zamawiał. Napisz, jak się zmieniło przyspieszenie, obroty i prędkość maksymalna na nowej zębatce. Biegi w tym Shineray,u są bardzo krótkie. W terenie bardzo przydatne, ale poza miastem to trochę przeszkadza, bo przy prędkości ok. 90 km są wysokie obroty i silnik jest głośny. Ja na razie swoim przejechałem ok. 330 kilometrów. Do tego czasu naprężyłem łańcuch i zmieniłem olej. Nic się na razie nie dzieje.
OdpowiedzTak na szybko - Zrobione tylko 2,5 tyś. Wszystko ok, nic się złego nie dzieje, prędkość turystyczna 85-90 km/h powyżej tego słabo przyśpiesza i silnik się męczy, vmax 105. Jest zablokowany do ...
OdpowiedzNo właśnie co za cymbał blokuje motocykl który jest na prawo jazdy motocyklowe?
Odpowiedzwitajcie... jak tam wasze maszyny?
OdpowiedzWitam opiszę swoją przygodę z ADV. Zamówiłem w kwietniu, termin oczekiwania ok 3tyg. Odebrałem w połowie maja i zwróciłem uwagę na kiepskie właściwości jezdne-jak się okazało tylne koło nie ...
OdpowiedzTeż rozważam zakup tego sprzętu. Musimy mieć świadomość, że nie funkcjonuje tu tzw. ASO. WSZYSTKO trzeba dojrzeć i przejrzeć samemu w ramach tzw. przeglądu zerowego i kolejnych. Łańcuchem się nie przejmuj, każdy nowy łańcuch wymaga szczególnej uwagi przez kilkaset kilometrów. Za zakupem przemawia niska cena. W zimie dealer godzi się na 5 tysięcy. Ponadto na plus: niskie spalanie (do tego relatywnie ogromny zbiornik paliwa 18 l), mała ilość oleju na wymianę, rozrząd dźwigienkowy (uproszczona regulacja luzu zaworowego), nie trzeba zdejmować zbiornika paliwa przed obsługą rozrządu, ogumienie dętkowe - samodzielna naprawa kapcia możliwa nawet w drodze, pakowność, manszety na goleniach (lagach) powinny wydłużyć przebieg międzyobsługowy przedn. zawieszenia. Dostępność części. Zwrócił moją uwagę, bo pozwala na bezstresową, tanią i bezpieczną jazdę poza asfaltem, na co nie pozwala +dwustukilogramowy street bike na semi slickach.
Odpowiedzczesc "szalony koniu" nie wiesz przepadkiem gdzie sie znajduje gniazdo usb do nawigacji. w artykule o adv przeczytalem ze owe gniazdo ponoc jest.
Odpowiedzjest ale w adv fi
Odpowiedza co do naklejki na baku "ROMET" zerwalem ja juz w salonie przed wyjechaniem na droge. wyglada ona fatalnie...
Odpowiedz