Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, jestem posiadaczem xj 600 s i na hamulce nie mogę narzekać pomimo mam oryginalne przewody a nie w oplocie. Hamulce są naprawdę rewelacyjne, gdyby nie one to mogłoby mnie tutaj teraz nie być.
OdpowiedzDziękuje kolego za informacje, miałem okazje testować sprzęt z 94 wersje n po modernizacji tylnego wahacza hamulce wystarczające ale bez szału, trochę mnie rozczarowała trakcja, w zakrętach bardzo mocno się przechylał(wręcz sam się walił) a na prostej po puszczeniu kierownicy ostro wężykował zanim zaczął jechać prosto. Przy prędkościach powyżej 80km i krętej drodze było to trochę niebezpieczne. Pytanie czy trafiłem na taki egzemplarz, czy wszystkie divy tak maja?
OdpowiedzLewa, Kolego. Od poprzedniego sezonu latam na n-ce z 2001 (czyli 2 tarcze z przodu) i do hamulców nie mam zastrzeżeń. jest to moje pierwsze moto, ale wczesniej miałem okazję jeździć ER5 i mam wrażenie, że XJ hamuje lepiej mimo większej masy. Co do stabilności to musiałeś jechać krzywą sztuką. Nie zaobserwowałem, żeby się waliła w zakręty w stabilność jak dla mnie wzorowa już od prędkości duuużo niższych niż 80. Przy 100-120 nawet jak plecak się wierci to nie czuje się tego zbytnio. Pozdr.
Odpowiedz