Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, ja mam divisiona 249, znam jeszcze jednego kolesia, który kupił niedawno też divisiona, mam też skuter 125-kę zippa i oglądałem w salonie zippa nitro 250... oceniając na oko... jakość wykonania zippa nitro do divisiona to jak niebo a ziemia, division jest zrobiony niechlujnie jesli chodzi o ramę, spawy, spasowanie niektórych plastików itp., nitro wygląda przy nim jak motocykl o 2 klasy wyżej. Ale... czytając opisy w necie można spotkac masę opinii nt nitro, które mówią o awariach silnika i bezradności serwisu- gaśniecię silnika, zpalanie na pych, itp. Silnik niby po jakimś czasie i przejechanych kilometrach zaczyna pracować znów dobrze, ale usterki wystepują. A serwis sobie nie radzi z tym. Moge piasć i pisze tylko na podst własnego doświadczenia. Ja zaufałem Rometowi, bo jest robiony u nas - ot, taki patriotyzm, możecie się ze mnie nalewać. Ale serwis Rometa w Dzierżoniowie radzi sobie ze wszystkimi zgłaszanymi przeze mnie uwagami bez problemu, motocykl chodzi jak złoto. Natomiast skuter zippa, był w serwisie Zippa, wyjechał z ta samą usterką, z powrotem nie chcieli przyjąć, olej dalej cieknie i tyle. jak wyżej ja zauafałem rometowi, bo na moto się jeździ a nie przygląda spawom ramy, zwłaszcza w takiej cenie. i jak na razie jestem zadowolony. ocena osoby innej jest trochę odmienna, kupił z drugiej ręki i trochę chyba na dotarciu nie szanowane, bo gubi olej. Czy serwis sobie poradził, czy nie, jeszzcze nie wiem. udanego wyboru.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza