Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, doradzcie mi który model XJ wybrać, werseje N czyli bez owiewki czy Diversion (z owiewką), z owiewką wg. mnie jest brzydsza od N, ale praktyczniejsza w trasie, ale mi sie bardziej podoba naked lecz ich jest mniej na rynku, co mi doradzicie? Dodam ze moje trasy to będzie ok. 60% trasy "szybsze" jeśli mozna tak powiedzieć o polskich drogach i 40% miasto, zaznacze ze nie będe go katował po 190km/h tylko tak do 150km/h oczywiście poza sprawdzeniem v-maxa - ale to na starym lotnisku lub autostradzie Pozdrawiam:)
OdpowiedzWłaściwie sam sobie odpowiedziałeś... Zależy właśnie, czy bardziej zależy Ci na "imidżu" czy na praktycznych walorach. Ja mam nakeda i o względnym komforcie można mowic do ok 120km/h, pod warunkiem, że nie jedziesz pod wiatr - wtedy jest mało przyjemnie. Może rozważ N + szyba akcesoryjna za 100zł i będziesz miał kompromis. Ja chyba się wkrótce zdecyduję na taką szybę. O Diversionach słyszałem, że te plastiki trzeszczą i wibrują ale nie jeździłem, więc nie wiem czy to prawda.
OdpowiedzJeżdzę wersją N już siódmy sezon (z dokupioną małą mini-owiewką zakładaną na lampę). Ja osobiście jestem ortodoksyjnym, klasycznym golasistą, także wybór wersji nie był dla mnie dylematem. Wersja N oprócz większych walorów estetycznych oferuje 2 zalety: - brak plastików bocznych, które mogą się połamać nawet przy tzw. glebie parkingowej, - większa swoboda manewru w lawirowaniu między samochodami w korkach - jest istotna różnica między lusterkami skręcającymi z kierownicą jak w N, a mocowanymi do czaszy i nieskręcającymi wraz z kierownicą jak w S. Do spokojnej turystyki wersja N w zupełności się nadaje. A że trochę wieje przy większych prędkościach - cóż, motocykl to nie samochód i wiać musi.
OdpowiedzW wersji S lusterka też są na kierownicy.
OdpowiedzZalezy jeszcze ile masz wzrostu, bo przy moim (183cm) owiewka w wersji DIV niewiele daje bo mi powietrze z szybki wali centralnie w kask i łomot mam jakbym głową po bruku ciągał. Jedyne rozwiązanie to akcesoryjna szybka(droga) albo dodatkowa owiewka(tez droga :P)
Odpowiedz