Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeWitam!! Mam Aerox z 2001 roku nie śmiejcie sie ale myślalęm ze dioda, ktura sie swieci na zegarach z olejem to znaczy, ze będzie trzeba niedługo wymieni ć olej i jeszcze troche pojeździłem. To mój pierwszy skuter i teraz boje sie że nie będzie chciał na wiosnę odpalić, da się to jakoś ,,,odkręcić"?? I czy napewno mam tam silnik dwusuwowy? POMOCY :(
Odpowiedzmasz dwusuwa zalej go nowym olejem jak nie goniles go powinno byc ok
Odpowiedzjeśli chodzi o aeroxa to jest na pewno 2t, jeśli świeci ci się dioda to dolej oleju do dozownika, kontrolka oznacza że jest go mało,
OdpowiedzMożliwe że masz silnik trzysuwowy :)
OdpowiedzU mnie w Aeroxie kontrolka oleju zapala się gdy jest jeszcze 2/3 zbiornika. Zależy więc ile wg ciebie znaczy "trochę pojezdziłem" czy to 10km czy 1000? Po prostu spójrz pod skuter ( zbiornik oleju jest bardzo dobrze widoczny od dołu) i sprawdź czy i ile jest oleju w zbiorniku. Jeżeli jest w nim jeszcze olej to nic się nie stało - dolej nowego i jezdzij dalej. Jeżeli jest sucho to masz problem. Trzeba koniecznie wlać nowy olej, odpowietrzyć dozownik i modlić się że nie jest zatarty. Cuda się czasem zdarzają.
Odpowiedzbez spinki chłopaku, dolej oleju i po strachu
OdpowiedzSprawdź czy nie masz widlastej V8 xD
OdpowiedzZnajdź pojemnik gdzie ten olej się dolewa i dolej do pełna. Jak dioda świeci to jeszcze tam jest gdzieś 1/4 zbiornika więc można dużo na tym przejechać bez problemów.
OdpowiedzW Aeroxach były tylko silniki dwusuwowe. Ale to "trochę pojeździłem" to ile, dla mnie trochę to 300km, dla kogoś innego to 20km. Bez obrazy, ale jak można nie wiedzieć na czym się jeździ. Jak nie byłeś pewny co do twojej wiedzy o skuterze to mogłeś poczytać w Internecie, i uzupełnić braki wiedzy. Szczerze to ja wolę sam mieszać paliwo z olejem w dwusuwach, jakoś nie mam zaufania do dozowników oleju, mój kolega zatarł skuter, bo dozownik nie lał oleju, a jak się samemu miesza paliwo z olejem to nie trzeba już pamiętać o laniu oleju do dozownika.
Odpowiedz