Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeWitam Jestem pracownikiem firmy POLandPOSition.Jeżeli jest/był Pan niezadowolony z jakości obsługi i miał Pan zastrzeżenia do pracy serwisu to zapraszamy do nas w celu wyjaśnienia sytuacji. Kierownik serwisu,Ja,Darek, czy Adam Badziak z chęcią wysłuchamy wszystkich opini,gdyz zależy nam na jak najlepszej obsłudze klienta a zwłaszcza na tych informacjach, które pomogą usprawnić pracę i jakośc obsługi.Prosimy tylko o konkretne przykłady.Na czym polegała zła obsługa,kto jeździł na kole ( i czy aby to na pewno był motocykl klienta), czy Pański motocykl uległ uszkodzeniu w trakcie serwisu? Z miłą chęcią porozmawiamy o tym w salonie. Zapraszamy. Jako,że internet daje możliwość bycia anonimowym na razie jest Pan tylko nickiem na portalu a kto wie...być może pracownikiem firmy,która po prostu boi się konkurencji z naszej strony na rynku motocyklowym. Pozdrawiam Artur Iliński POLandPOSITION
OdpowiedzPanie Arturze, miło, że Pan chce cokolwiek wyjaśniać. Ja wymiękłem w korespondencji z Państwa serwisem. Zapraszam na wątek Burgmania.net http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=1613&st=15entry138885 Pozdrawiam, KZ
Odpowiedz