Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 42
Pokaż wszystkie komentarzeWitaj "Mario" Co do zegarów - nie jest to może niemiecki halogen tylko chińskie lampki choinkowe, ale powinny świecić. Ja muszę przyznać, że trafiłem(odpukać w niemalowane) na stosunkowo mocny egzemplarz. Mam na liczniku prawie 1700 km i na razie na niego nie narzekam zbytnio. Co do odkręcających się śrub nic jak na razie, na szczęście się nie odkręciło. Mieszkam na wsi więc przebieg, który mam to jazda głównie poza asfaltem, na którym również zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów. Jeżeli ktoś chce używać go w terenie, polecam od razu zmienić moduł i tylną oponę. Seryjna guma jest dobra na żwir i lekki piasek, ale w starciu z "kopnym" piachem i błotem zdecydowanie przegrywa; w zimę też brakuje odp. trakcji. Kto jeździ poza szosą niech uważa na dźwignię tylnego hamulca - łatwo nią gdzieś zawadzić i wygiąć w harmonię - sprawdzone. Na szczęście b. łatwo się ją prostuje. W zeszłym tyg. minęła mi gwarancja, więc w tym tyg. pewnie zmienię moduł i pochwalę się Vmax'em. Jak na razie idzie 62 km/h. A' propos przeglądu, ja za 200 km zapłaciłem chyba 120 zł.
OdpowiedzHe he he widzisz to u mnie może zaczną świecić na święta :) ale wtedy nie będę nim jeździł więc wszystko mi jedno :) w kazdym razie nie świecą ale po nocy raczej się nie przemieszczam więc mam to w pompie :) W tej chwili mój Neken ma juz 2500 i jest po naprawie rury i lampy przedniej bo padła :) czekam na nastepne padnięcia u niego :) instalacje mi teraz zamówili elektryczną bo kable się popaliły :) Błotnik przedni pękł ale nie wymieniają bo na to nie ma gwarancji :) Ja jeżdzę głównie po asfalcie i jakos te oponki dają radę choć trzeba uważać na żwir leżący na drodze bo jedną wywrotkę bym zaliczyl przez taką niespodziankę :)W lesie na piachu nie da się jechac więcej niż 20-30 bo gleba murowana :) Mój mierzony na GPS (bo licznik seryjny ożna wywalić) poszeł 64 :) Myślisz, że wymiana modułu cos da? One podobno więcej niż 70 nie pojadą z tym silniczkiem,a blokad też podobno nie mają ... Wniosek taki, że musze poszukać innego warsztatu gdzie zrobią mi przegląd taniej. Choć jak sam obliczyłem, części czyliświeca olej, smarowanie łańcucha nie powinny kosztować więcej niż 100 PLN więc sam sobie to będę robił już nie długo bo na nastepny przegląd chyba już nie jadę. Jak patrzylem na allegro to można kupić praktycznie każdą część za baaaardzo małe pieniądze, więc po co mi ta gwarancja. Na rurę czekałem 2 tygodnie a kosztuje 120 PLN. Ja w przyszłym roku jak zrobię lejce w sensie uprawnienia zmienię silnik na 110 i będzie latał jak się patrzy :) Pozdrawiam wszystkich Nekenowców :)
OdpowiedzJa dzisiaj byłem na zmianie łańcucha i przedniej zębatki i mi policzył gostek 160 zł. Co do prędkości to mi "autoryzowany" mechanik powiedział, że na 50 ccm więcej niż 60-70 nie pójdzie. Neken z resztą nie ma żadnych blokad, a zmiana modułu nic podobno nie daje, więc ja z niego zrezygnowałem ;] Jedynym wyjściem byłoby przerobienie go na 80 ccm, BO 125 CCM TO JUŻ TROCHĘ ZA DUŻO JAK NA NEKENA. 80 ccm jest NAJBEZPIECZNIEJSZYM rozwiązaniem, jeżeli stawiasz na trwałość !!! Jedyne co mi robił oprócz łańcucha, to coś pomajstrował przy gaźniku i teraz poniżej 30 jest jak żyleta, a dalej jeszcze łatwiej się rozpędza. Pozostaje mi tylko sprawdzić na GPS ile teraz idzie; poprzednio wyciągnął ok.62 km/h. A co do jazdy na asfalcie to na każdych oponach, może oprócz crossowych na piasku lub żwirze można się nieźle wypier****ć ;] BTW na allegro.pl faktycznie jest wszystko do Nekena, ale mnie niektóre ceny przerażają ;]
OdpowiedzWitam także posiadam Nekena 72cc , mówicie że nie ma blokad kupiłem go już z wymienionym cylindrem na 72 i musze go docierać powie mi ktoś ile km musze pokonać żeby go wystarczająco dotrzeć?
Odpowiedz