Wielka akcja serwisowa Suzuki - ponad 200 tys. motocykli do serwisu
Suzuki jest właśnie w trakcie gigantycznej akcji serwisowej. Objęte nią są niemal wszystkie modele GSX-R: 750 i 600 od 2004 roku do 2013 roku (K4-L3) oraz 1000 z lat 2005-2013. Powodem tak wielkiej akcji serwisowej jest wadliwa pompa hamulcowa, w której wnętrzu dzięki wilgoci może dochodzić do korozji, co w rezultacie prowadzi do utraty "czucia" hamulca i problemów z jego dozowaniem. W skrajnych przypadkach może to zaowocować zablokowaniem się tłoczka hamulcowego. Suzuki zapewniło, że we wszystkich motocyklach, w których istnieje podejrzenie potencjalnego uszkodzenia pompy zostanie ona bezpłatnie wymieniona.
Motocykle objęte akcją serwisową:
- Suzuki GSX-R 1000 K5, K6, K7, K8,K9, L0, L1, L2, L3
- GSX-R750 K4, K5, K6, K7, K8, K9, L0 , L1, L2 i L3
- GSX-R600 K4, K5, K6, K7, K8, K9, L0, L1, L2 i L3
Polski importer Suzuki informuje, że każdy z właścicieli motocykli objętych akcją w Polsce zostanie poinformowany listownie o konieczności udania się do serwisu (należy pamiętać o zabraniu ze sobą książki gwarancyjnej).
Według informacji, których udzieliło nam Suzuki Motor Poland w Polsce akcją objętych jest 640 motocykli.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeHe, he.Jak patrzê na te Suzuki sprowadzone ze stanów(prostowane lagi,oczywiscie bezsladowo;),na te k5-pi±tki ,k6-szóstki k7-mki ob¿ygane smarem z ³añcucha,z puszczjacymi olej uszczelniaczami.Z ...
OdpowiedzKolejny fifa rafa co jest najmadrzejszy, wytlumacz to mojemu kumplowi ktory przez te gowniane hamulce suzuki zaliczyl katapulte, na wlasne oczy widzialem jak mu heble zblokowalo
Odpowiedzchodzi o przedni± czy tylna pompe?
OdpowiedzIle kosztuje wymiana takiej pompy w w³asnym zakresie>
OdpowiedzPodejrzewam ¿e nie bêd± wymieniaæ ca³ych pomp tylko za³o¿± jakie¶ uszczelki dodatkowe albo wysmaruj± jakim¶ uszczelniaczem...
OdpowiedzNie ka¿dego staæ na nowe moto z salonu...
Odpowiedz640 Motocykli kupionych w oficjalnej sieci dilerskiej. Do tego dochodzi 20 razy tyle motocykli sprowadzonych. Ciekawe jak serwisy podejd± do sprowadzonych sprzeêtów.
OdpowiedzPytasz jak podejd± do motocykli sprowadzonych ? Ponizej masz odpowiedz jaka dostalem od dealera SUZUKI w Bielsku-Bia³ej. Posiadam K7 sprowadzony ze Stanów. "...bezplatn± wymiana bêd± objete wszystkie motocykle posiadajace europejska ksiazke gwarancyjna. Przy czym serwisowane bêd± przez importera kraju do którego trafily jako fabrycznie nowe. Czyli np. kupiles igle w salonie we Francji i teraz masz ja tutaj (w Polsce) to Ci go tutaj nie przeserwisuja." A na pocieszenie dosta³em jeszcze to, choc mija sie to z prawd±, bo przerabia³em ten temat takze: "... proszê siê nie przejmowac, zapewne temat dotyczacy motocykli sprowadzonych bêdzie w tym przypadku identyczny jak w przypadku padajacych regulatorow napiecie, czyli klienci bêd± traktowani promocyjnie, tzn. je¶li np. regulator koszowal 1050 zl nowy, my wymienialismy go za 500 zl”. pozdrawiam seba
OdpowiedzTrzeba kupowaæ nowe sprzêty, a nie robiæ cebluandiê. Niech siê teraz wszystkie Gixxy masowo posypi±, to siê naucz±
OdpowiedzNie ka¿dy jest taki bogacz jak Ty.
OdpowiedzA sprowadzone motocykle nie zosta³y kiedy¶ kupione w oficjalnej sieci dealerskiej?
OdpowiedzMy¶lê, ¿e koszt wymiany poza akcj± serwisow± nie jest taki gigantyczny, wiêc swobodnie mo¿na ze swojego bud¿etu go wymieniæ na nowy. Bo je¶li staæ kogo¶ np na k6 czy k8 to staæ go te¿ na tak± pierdo³ê za mo¿e kilka stówek. Wiêc mój k8 siê raczej nie 'posypie', mimo, ¿e sprowadzony :)
OdpowiedzZosta³y kupione w salonie ale Suzuki w Polsce mo¿e umyæ r±czki od serwisowania sprzêtów z innych rynków
OdpowiedzNie s±dzê. Jakikolwiek wypadek z podejrzeniem niewystarczaj±cego hamowania i Suzuki (polskie, japoñskie, niemieckie czy dowolne) otrzymuje roszczenie o wyp³atê 20 mln usd tytu³em rekompensaty.
OdpowiedzTak, ale ksi±¿eczka musi byæ...
Odpowiedz