Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeWiecie na czym polega problem w tej dyskusji? Ze rozmawiacie tutaj o tym co jest na papierze. Papier wszystko przyjmie, nawet to , ze komarek ma lepsze zawieszenie od ducati. (a nie mowilem? Przyjelo) Ktos z was jezdzil s1000rr i panigale? Ja tak, i nie patrzac na wykresy moge sie zgodzic z autorem. SRR latwiej skreca, jest duzo latwiejsze w prowadzeniu a cala konstrukcja sztywniejsza od wymyslu ducati przez co dostaje sie o niebo lepszy feedback. Slusznie autor zauwazyl, na ducati trzeba sie napracowac i fizycznie i psychicznie, zeby moc jechac szybko. BMW samo w sobie jest szybkie, poprostu nalezy mu nie przeszkadzac. Mowiac prostymi slowami, jazda panigale to nie jest fun, motocykl trzeba cisnac, pracowac nad nim, stawiac wszystko na jedna karte,
OdpowiedzTe¿ je¼dzi³em oboma i mam podobne przemy¶lenia. Koniec kropka.
Odpowiedz