Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeWiecie na czym polega problem w tej dyskusji? Ze rozmawiacie tutaj o tym co jest na papierze. Papier wszystko przyjmie, nawet to , ze komarek ma lepsze zawieszenie od ducati. (a nie mowilem? Przyjelo) Ktos z was jezdzil s1000rr i panigale? Ja tak, i nie patrzac na wykresy moge sie zgodzic z autorem. SRR latwiej skreca, jest duzo latwiejsze w prowadzeniu a cala konstrukcja sztywniejsza od wymyslu ducati przez co dostaje sie o niebo lepszy feedback. Slusznie autor zauwazyl, na ducati trzeba sie napracowac i fizycznie i psychicznie, zeby moc jechac szybko. BMW samo w sobie jest szybkie, poprostu nalezy mu nie przeszkadzac. Mowiac prostymi slowami, jazda panigale to nie jest fun, motocykl trzeba cisnac, pracowac nad nim, stawiac wszystko na jedna karte,
OdpowiedzTeż jeździłem oboma i mam podobne przemyślenia. Koniec kropka.
Odpowiedz