Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeWidzisz, w reklamie zakładają, że jak się jedzie 60km/h, to hamowanie następuje z opóźnieniem 1s. Wbrew pozorom to bardzo duża różnica. Na reklamie chyba pokazują skodę octavię, której droga hamowania ze 100km/h do 0 wynosi 42,8m, co daje -9m/s2. A więc czas hamowania ze 100km/h do 0 wynosi 3,08s i analogicznie czas z 60km/h do 0 wynosi 2,22s. Dodatkowa sekunda to jak widać bardzo duża różnica. Ja zadam pytanie inne: dlaczego zakłada się, że jak się ma 60km/h to mamy ekstra sekundę opóźnienia, a jak jest "tylko" 50km/h to tego opóźnienia nie ma? Bo być może kampania zbudowana jest w oparciu o to dziwne, dodatkowe opóźnienie....
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza