Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeWidzisz koleg±. W tego typu motocyklach, gdzie je¼dzi siê z zakrêtu na zakrêt. Dlatego tak wa¿ne jest prowadzenie, nie moc. Dlatego te¿ ka¿dy kilogram ma znaczenie i charakterystyka silnika. W przeciwnym razie to kolejny golas - nowe plastiki to za ma³o. Konkurencja z europy jest du¿a, trudno siê przebiæ. Zeta zawszê mia³a bardzo dobr± relacjê silnika i dawkowanie mocy, ale zawieszenie odbiega³o od konkurencji.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza