Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeWidzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński
Odpowiedzna CBR250 (seryjny silnik), znajomy teraz testował pierwszy raz, było 2:02.
Odpowiedza jakie miał opony wgl jakie sa opony w moto3?
Odpowiedzzbijanie czasów to moła byc kwestia zmiany warunków 2:13:9 niezle ale trzeba pamietac ze waga zawodnika ma duże znaczenie tymbardziej w tak słabychi lekkich motocyklach 50 kgna cbrrobi 2:14 a 120 kg niezejdzie ponizej 2:20
Odpowiedzzbijanie czasów to moła byc kwestia zmiany warunków 2:13:9 niezle ale trzeba pamietac ze waga zawodnika ma duże znaczenie tymbardziej w tak słabychi lekkich motocyklach 50 kgna cbrrobi 2:14 a 120 kg niezejdzie ponizej 2:20
OdpowiedzHej. We wszystkim się w 100% zgadzam. Ponoć są już wstępne rozmowy nt. klasy Supersport 300 w Polsce. Stąd mój zachwyt nad Ninją i w sumie jasny przekaz publikacji. Zawodnika nie braliśmy, bo artykuł w sumie nie jest kierowany do profesjonalistów - oni wiedzą z czym się je Moto3. Co do czasów na Moriwaki to z tego co pamiętam na poziomie 1:59, ale nie jestem pewien.
OdpowiedzRaczej 1:53 a potencjał poniżej 1:50 :)
Odpowiedz