Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWidzę, że autor niewiele wie na temat tego sprzętu. O cykaniu w silniku, wadach fabrycznych (w niektórych modelach można wpakować się na minę ), drogich częściach, eksploatacji (niekoniecznie drogiej), sporym ciężarze czy wymaganiach dotyczących wzrostu nic nie napisał. Mam wrażenie, że co najwyżej przeleciał nim te "2 paczki" na prostej i tyle. Sam jestem posiadaczem rocznika 2005 i naprawdę jestem zadowolony. Jak na razie przejechane w ciągu 1 sezonu 12000 km i uwaga- to mój pierwszy motocykl, jaki prowadziłem od 8 lat, a sam wsiadłem na FJR mając 26 lat :) Jak się chce, to można nim spalić 4.7 l/100 km. W mieście dla mnie normą jest 6 l/100 km.
Odpowiedzkozak w necie frajer w swiecie
OdpowiedzTy z kolei wiesz sporo TYLKO o swoim motocyklu, internetowa marudo :):)
OdpowiedzJa wnioskuję jedynie po poziomie publikacji o znajomości tematu FJR autora, a nie jego jako osoby. Równie dobrze taki artykuł by było dopasować do dowolnego motocykla. Anonimowe oczernianie to znana domena dzieci neostrady, bo nie sądzę, żeby wszyscy użytkownicy scigacz.pl byli tacy. Pozwolę sobie na odcięcie się od tego.
Odpowiedz