Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeWibracje, zawieszenie, hamulce i tyle w temacie - tutaj chiny nie zbliżyły się do Japonii nawet o krok.
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=7iYZGXoayhk widać z filmiku ze powyżej 3000 obr/min wibracje wyraźnie staja się znikome poniżej 3 wibruje ewidetnie tak ze gdy już się jedzie to nie jest zle ;) wtym modelu akurat
Odpowiedzwibracje niewiedzialem porównania dokładnego jestem skłonny uwierzyć ze chiny maja większe;) co dla mnie jest nie az tak istotne ,hamulce no cóż ja wiem tyle ze w wielu modelach junak stosuje przewody w oplocie gdzie nawet japońskie turystyczno sportowe 600 maja gumowe przewody ,ponadto w wielu modelach stosuje tarcze typu wave z jakiś to materiałów jest wykonane to jzu inna historia tego nie wiem podobnie jak zacisk i pompa hamulcowa nie wiem jakby wypadła wbezposrednim starciu z japońskimi elementami montowanymi w japońskich motocyklach ,zawieszenie dzisiaj miałem okazje porownac na postoju yamahe ybr 125 2009 do junak nkd 125 2015 rok i tu faktycznie yamaha naciskałem przedni amor czuc ze sprezyna była trochę sztywniejsza pozatym srednica goleni ta sama 31 mm tylnego nie sprawdzałem bo moto było na podstawce a wlasciciel patrzyl niechcialem nadwyrezac jego spokoju ;) ale zawsze do takiego junaka można zastosować springi i olej wysokiej jakości z innego modelu o takim samym skoku zawiasu i średnicy goleni wiec niema tu większego problemu .
Odpowiedz