Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeWg. mnie autor dość optymistyczne wartości spalania podaje. Moja VFRka pali w mieście niemal zawsze między 8-10 litrów - choć przyznaję, robię po mieście krótkie i szybkie przebiegi. Na szczęście w trasie nie jest aż tak tragicznie - koło 5 przy spojonej jeździe w granicach 120-130 km/h. Na pewno między bajki można włożyć popularną opinię o "potężnym szarpnięciu, mega kopie" jak się załącza VTEC. Owszem, jest to wyczuwalne, czasem mocniej czasem słabiej, ale naprawdę ni jest to nic co mogłoby być przyczyną stresu czy nerwowości - nawet w zakręcie. Na seryjnych wydechach motocykl jest cichutki - więc jak ktoś oczekuje agresywnego dźwięku i ma zamiar budzić sąsiadów, to niech pomyśli nad zamianą na inne kominy - choć IMHO te seryjne wyglądają najładniej. Dużym plusem są także reflektory - z nocy robią dzień, a po włączeniu długich znaki drogowe mogą cię oślepić odbitym zeń światłem ;) W którymś teście pojawił się zarzut wobec czytelności zegarów w dzień - wg. mnie jest to zarzut nietrafiony, czytelność wyświetlaczy jest wystarczająco dobra, nawet w słoneczny dzień. Choć cena zakupu i koszty utrzymania nie są niskie, to zdecydowanie warto być posiadaczem VFR. Polecam ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza