Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWarunki były okej, ok. 18-20 stopni i sucho (w ostatnich naszych sesjach kropiło). Scorpion Trail 2, praktycznie nowe. Zrobiłem 1:56 według pokładowego laptimera. Na mojej prywatnej, 14-letniej SV650 robiłem 1:54, ale strach przed gruzowaniem sprzętu za 80k zł bierze górę ;)
Odpowiedz1:56 no to tak hmm jak na motocykl o mocy 160 km i masie 230 kg średnio na jeza ;) ciekawe jakby wypadła w starciu z sportowa 600 na tych samych oponach jadac bez zapasu gdziekolwiek bo przyspeiszenie nowe 600 cc maja podobne około 6 sekund z 100 km/h do 200 km/h tu przykład daytona 675 rocznik 2011 https://www.youtube.com/watch?v=G-_5ytdIZfI vmax maja tez bardzo podobny około 245 realnych licznik ze 260 + pokaze strzelam ze taka 600 byłaby w poznaniu szybsza o jakies 2-3 sek na tych samych gumach a tu wyniki przyspeiszen oraz vmax multistrady tej 150 konnej http://www.motorradonline.de/einzeltest/toptest-ducati-multistrada-1200-s-touring-motorrad-messungen/302334?seite=6 jak widać bardzo blisko na przyspeiszenie i vmax .
Odpowiedzna okregu o średnicy 46 m zrobiła czas 10,6 sekundy gdzie najlepsze sporty 600 cc robia po 10,2 sekundy tyle ze oczywiście opony różne .
Odpowiedz