Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeWały są przeważnie wysoce niezawodne (nie dotyczy BMW) i może najwyżej coś pocieknąć, co nie jest wielkim problemem zważywszy, że łańcuchowi też może pocieknąć simmerring wałka zdawczego. Łańcuch wprawdzie trzeba smarować co drugą kałużę albo założyć olejarkę ale to i tak pikuś w porównaniu z demontowaniem w tym celu osłon co kilkaset km :) Jadąc na zadupie kowal nie jest niezbędny bo zawsze można zabrać skuwacz do łańcucha. Tak naprawdę wszystko jedno co tam się na dole kręci.
OdpowiedzPiszesz koleś głupoty
OdpowiedzRzeczowość twojej argumentacji zwala z nóg.
Odpowiedz