Honda Crosstourer 2012 - prezentacja na EICMA
No i sta³o siê. Honda wchodzi do walki o turystycznego klienta z d³ugo zapowiadanym modelem Crosstourer. Czy Japoñczykom uda siê uszczkn±æ có¿ z podró¿niczego tortu, którym od lat objada siê po brzegi BMW ze swoimi modelami z serii GS?
Honda przygotowa³a siê do walki wyj±tkowo solidnie. Potê¿ny silnik V4 pochodz±cy z modelu VFR1200F dysponuje pojemno¶ci± 1200cc, choæ nie podano jeszcze jak± moc bêdzie generowa³. Wiadomo natomiast ¿e tylne ko³o napêdzane bêdzie, jak przysta³o na podró¿niczy sprzêt, wa³em Kardana, dostêpny bêdzie tak¿e system DCT (Dual Clutch Transmission - uk³ad podwójnego sprzêg³a) oraz C-ABS. Maszyna wedle zapewnieñ producenta gwarantowaæ ma maksimum komfortu, ergonomii oraz u¿yteczno¶ci. Zawieszenia o podwy¿szonym skoku, szprychowe ko³a i dualowe opony zapewniæ maj± tak¿e zapas mo¿liwo¶ci terenowych, które przydaæ siê mog± w dalekich wyprawach w nieznane.
Motocykl oficjalnie zaprezentowany zostanie na zbli¿aj±cych siê targach EICMA.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeNo takim sprzêtem chcia³ bym gdzie¶ pojechaæ boczna owiewka przypomina VFR 1200F aha swoj± drog± targi EICMA ju¿ tu¿ tu¿ i jestem ciekawy co z suzuki gsxr 1000
OdpowiedzPytanie o dlugodystansowych turystow: czy wal kardana jest zaleta w tego typach motocykli? Bo tak teoretyzujac, lepszym razwiazanim wydaje sie lancuch w oslonie(np cos takiego jak w mz), niby ...
OdpowiedzWa³y s± przewa¿nie wysoce niezawodne (nie dotyczy BMW) i mo¿e najwy¿ej co¶ pociekn±æ, co nie jest wielkim problemem zwa¿ywszy, ¿e ³añcuchowi te¿ mo¿e pociekn±æ simmerring wa³ka zdawczego. £añcuch wprawdzie trzeba smarowaæ co drug± ka³u¿ê albo za³o¿yæ olejarkê ale to i tak piku¶ w porównaniu z demontowaniem w tym celu os³on co kilkaset km :) Jad±c na zadupie kowal nie jest niezbêdny bo zawsze mo¿na zabraæ skuwacz do ³añcucha. Tak naprawdê wszystko jedno co tam siê na dole krêci.
OdpowiedzPiszesz kole¶ g³upoty
OdpowiedzRzeczowo¶æ twojej argumentacji zwala z nóg.
Odpowiedz