tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 WSBK i WSS runda II - Bayliss wraca
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

WSBK i WSS runda II - Bayliss wraca

Autor: Thrillco 2007.03.13, 09:45 Drukuj

W pierwszej rundzie, Ducati i obrońca tytułu Troy Bayliss właściwie się nie liczyli. Na Philip Island uległo to definitywnej zmianie.

Sezon zawodników serii WSBK i WSS ruszył niemal z kopyta i po niedawno rozegranej rundzie w Katarze, mamy kolejną na australijskim torze Philip Island. Jest to jeden z ulubionych obiektów Troya Baylissa, który wielokrotnie ustanawiał tu doskonałe wyniki i pobijał rekordy. Dobry występ przed własną publicznością to kolejny punkt motywujący.

Wyścig 1

Już od pierwszego dnia treningów widać było, kto tu się będzie liczył. Troy Bayliss i James Toseland tasowali się na czasówkach między sobą. Reszta zawodników nieskutecznie próbowała im dorównać. Jednak im więcej okrążeń kręcili zawodnicy po torze, tym bardziej rosła przewaga Baylissa, który ostatecznie wygrał sesje Superpole i tym samym zapewnił sobie start z pierwszego pola startowego.

W wyścigu jednak to nie Bayliss grał pierwsze skrzypce. James Toseland i jego Honda CBR1000RR niemal od startu do mety byli niezrównani. Niemal, bo na 4 okrążenia przed metą Troy Bayliss postanowił wykonać 100% planu, w który wchodziło zwycięstwo na własnym torze. Wszedł Toselandowi pod łokieć na jednym z zakrętów i jak burza monsunowa pognał w stronę mety, dokładając Brytyjczykowi prawie 2 sekundy w ciągu tych niecałych 4 okrążeń. Tak, więc Ducati i „Baylisstik" wrócili do formy i to w pięknym stylu. James Toseland musiał się zadowolić drugim miejscem. Trzeci, ze startą ponad 10 sekund zameldował się debiutant-weteran Max Biaggi.

1 Bayliss T. Ducati Xerox Team. Ducati 999 F07 34'11.276 22
2 Toseland J. Hannspree Ten Kate Honda. Honda CBR1000RR 34'13.372 22
3 Biaggi M. Alstare Suzuki Corona Extra. Suzuki GSX-R1000 K7 34'21.419 22
4 Haga N. Yamaha Motor Italia. Yamaha YZF-R1 34'30.199 22
5 Corser T. Yamaha Motor Italia. Yamaha YZF-R1 34'31.018 22
6 Lanzi L. Ducati Xerox Team. Ducati 999 F07 34'36.041 22
7 Xaus R. Team Sterilgarda. Ducati 999 F06 34'38.680 22
8 Neukirchner M. Suzuki Germany. Suzuki GSX-R1000 K6 34'45.890 22
9 Nieto F. Kawasaki PSG-1 Corse. Kawasaki ZX-10R 34'46.615 22
10 Martin S. D.F.X. Corse. Honda CBR1000RR 34'47.514 22
11 Rolfo R. Hannspree Ten Kate Honda. Honda CBR1000RR 34'49.343 22
12 Brookes J. Alto Evolution Honda. Honda CBR1000RR 34'58.354 22
13 Nakatomi S. Yamaha YZF. Yamaha YZF-R1 35'09.847 22
14 Smrz J. Team Caracchi Ducati SC. Ducati 999 F05 35'19.276 22
15 Polita A. Celani Team Suzuki Italia. Suzuki GSX-R1000 K6 35'33.860 22
16 Zaiser C. LBR Racing Team. MV Agusta F4 1000R 35'39.650 22
17 Ellison D. Team Pedercini. Ducati 999RS 35'41.460 2

Wyścig 2

Drugi wyścig to walka najlepszych zawodników owiewka w owiewkę. Nieco z przodu, jakby lekko oderwani od rzeczywistości, walczyli Bayliss i Toseland o to, kto zwycięży. Za nimi walka szła o najniższe podium pomiędzy Noriyuki Haga, Maxem Biaggi i Troyem Corserem. Wynikiem tych walk jest udany rewanż Toselanda, który wygrywa z Baylissem o dziesiąte części sekundy. Z tyłu Suzuki i Biaggi wzięci w kleszcze Yamahy musieli ulec i ostatecznie zająć miejsce za podium, które wywalczył Noriyuki Haga.

Tym samym wygrywając już drugi wyścig w sezonie, James Toseland staje się mocnym liderem klasyfikacji generalnej.

1 Toseland J. Hannspree Ten Kate Honda. Honda CBR1000RR 34'16.990 22
2 Bayliss T. Ducati Xerox Team. Ducati 999 F07 34'17.264 22
3 Haga N. Yamaha Motor Italia. Yamaha YZF-R1 34'23.906 22
4 Biaggi M. Alstare Suzuki Corona Extra. Suzuki GSX-R1000 K7 34'24.003 22
5 Corser T. Yamaha Motor Italia. Yamaha YZF-R1 34'24.042 22
6 Xaus R. Team Sterilgarda. Ducati 999 F06 34'40.166 22
7 Lanzi L. Ducati Xerox Team. Ducati 999 F07 34'43.461 22
8 Fabrizio M. D.F.X. Corse. Honda CBR1000RR 34'43.476 22
9 Neukirchner M. Suzuki Germany. Suzuki GSX-R1000 K6 34'43.476 22
10 Rolfo R. Hannspree Ten Kate Honda. Honda CBR1000RR 34'54.926 22
11 Smrz J. Team Caracchi Ducati SC. Ducati 999 F05 34'58.298 22
12 Brookes J. Alto Evolution Honda. Honda CBR1000RR 35'05.662 22
13 Nakatomi S. Yamaha YZF. Yamaha YZF-R1 35'05.707 22
14 Nieto F. Kawasaki PSG-1 Corse. Kawasaki ZX-10R 35'30.085 22
15 Polita A. Celani Team Suzuki Italia. Suzuki GSX-R1000 K6 35'30.872 22
16 Zaiser C. LBR Racing Team. MV Agusta F4 1000R 35'34.915 22

Supersport

Fani „zielonych" czekali na taki moment od 2003 roku, kiedy to po raz ostatni mogli zobaczyć kierowcę Kawasaki na podium kategorii Supersport. Wreszcie doczekali się powrotu zielonego diabła i to od razu na najwyższy stopień. Morderczy wyścig, w którym walka trwała do ostatniego okrążenia, wygrał Fabien Foret na nowej Kawasaki ZX6R. Pokonał świetnie jeżdżącego Kennan Sofuoglu i Broka Parkesa, którzy są niejako etatowymi zawodnikami zaliczającymi pudło. Kiepsko poszło obrońcy tytułu Sebastianowi Charpentier, który dojechał dopiero jako czwarty z ponad 6-cio sekundową stratą do zwycięzcy.

1 Foret F. Team Gil Motor Sport. Kawasaki ZX-6R 33'46.218 21
2 Sofuoglu K. Hannspree Ten Kate Honda. Honda CBR600RR 33'46.922 21
3 Parkes B. Yamaha World SSP Racing T.. Yamaha YZF-R6 33'48.461 21
4 Charpentier S. Hannspree Ten Kate Honda. Honda CBR600RR 33'52.633 21
5 Fujiwara K. Althea Honda Team. Honda CBR600RR 34'01.303 21
6 Riba P. Team Gil Motor Sport. Kawasaki ZX-6R 34'01.410 21
7 Harms R. Stiggy Motorsport Honda. Honda CBR600RR 34'09.064 21
8 Veneman B. Pioneer Hoegee Suzuki Racing. Suzuki GSX-R600 34'10.727 21
9 Alfonsi L. Althea Honda Team. Honda CBR600RR 34'12.364 21
10 Tiberio Y. Stiggy Motorsport Honda. Honda CBR600RR 34'15.631 21
11 Curtain K. Yamaha World SSP Racing T.. Yamaha YZF-R6 34'15.924 21
12 Leblanc G. Vazy Racing Team. Honda CBR600RR 34'15.977 21
13 Gimbert S. Yamaha - GMT 94. Yamaha YZF-R6 34'21.536 21
14 Jones C. Revè Ekerold Honda Racing. Honda CBR600RR 34'29.371 21
15 Salom D. Yamaha Spain. Yamaha YZF-R6 34'29.628 21
16 Ivanov V. Vector Racing Team. Yamaha YZF-R6 34'35.766 21
17 Lauslehto T. Intermoto Czech. Honda CBR600RR 34'41.984 21
18 Checa D. Yamaha - GMT 94. Yamaha YZF-R6 34'42.516 21
19 Seaton C. Electro Regenesis Racing. Yamaha YZF-R6 34'42.693 21
20 Boccolini G. Team PMS Corse. Kawasaki ZX-6R 34'49.683 21
21 Sanna S. Racing Team Parkalgar. Honda CBR600RR 34'49.692 21
22 Greedy J. Sunstate Racing. Honda CBR600RR 34'55.424 21
23 Polzer Y. LBR Racing Team. Ducati 749R 35'00.806 21
24 Praia M. Racing Team Parkalgar. Honda CBR600RR 35'01.418 21
25 Günther J. CRS Grand Prix. Honda CBR600RR 35'03.192 21
26 Roccoli M. Yamaha Team Italia. Yamaha YZF-R6 35'07.342 21
27 Forner D. Yamaha Spain. Yamaha YZF-R6 35'24.353 21
28 Talmacsi G. Vector Racing Team. Yamaha YZF-R6 35'24.419 21
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę