Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeW zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc. Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.
OdpowiedzPrzepraszam kolego że się wtrącę ale Brembo to firma Włoska
Odpowiedzta jasne: silnik Rotaxa, Brembo to firma niemiecka, a świstak siedzi i zawija w sreberka...
Odpowiedz