Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 54
Pokaż wszystkie komentarzeW sieci Dealerskiej Suzuki takie szkolenia z satysfakcji klienta prowadzone są już od sześciu lat. Oczywiście nie w każdym salonie standardy te są w 100% spełniane, ale proponuję zrobić z siebie "tajemniczego klienta" i teoretycznie spróbować zakupić moto Suzuki w którymś z polskich salonów tej marki. Najlepsze są salony małe, gdzie w ciągu roku sprzedają 30-50 pojazdów. Tam mają czas dla każdego i dużo łatwiej i przyjemniej się tam kupuje, a motocykl to nie artykuły spożywcze i nie musimy szukać najbliższego sklepu. Czasami warto wybrać się na "prowincję" i odwiedzić taki salon-serwis, wtedy ogólna opinia o sprzedawcach z salonów motocyklowych będzie mniej ogólnikowa i nie zostaną wszyscy z nich (nas) wrzuceni do jednego worka.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza