Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeW porównaniu do BMW s1000rr to jest przepiękny motor.....a jak z jazdą? to jak zwykle głupia gadka gówniarzy którzy latają starymi japońskimi maszynami. W moim przekonaniu Ducati przybliży się do BMW , ale nie udżwignie tematu tak jak Aprilia i przegra w testach. No i oczywiście będzie walka między kawasaki&ducati&aprilia o drugie miejsce. Ale to nas raczej nie dotyczy....... bo i tak 90% Polaczków lata na japońskich produkcjach.
Odpowiedzco racja to racja ze dużo japońców w Polsce ale sytuacja sie zmienia dzięki właśnie BMW, Aprilli i Ducati. piękne to Ducati jest i jesli mialbym kupować nowy motocykl włąśnie wybór by padł na nie, nie zaleznie czy bedzie pierwsze w testach, normalne jest ze na ulicy i tak potencjału sie nie wykożytuje. oby więcej takich innowacyjnych motocykli.
OdpowiedzMasz rację, aczkolwiek 195 koni w "V" to na technicznych zakrętach trzeba się nastawić na kontrole trakcji, bo jeden mały błąd z manetką i lecimy bokiem w rów..... nie wspomnę o szarpaniu na 1 i 2 biegu. Takie oddawanie mocy trzeba po prostu kochać.....i przede wszystkim trzeba mieć doświadczenie. Z rzędówkami takiego problemu nie ma, jeżeli można nazwać to problemem
Odpowiedz