Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeW pełni popieram. Wystarczy porównać choćby masy samochodu i motocykla - ponad tona vs ca 250 - 300 kg. Wiem, wiem w motocyklu, szczegolnie o zacięciu sportowym większe wysilenie silnika i innych podzespołów wymagają znacznie lepszych materiałów, ale jednak wykonanie samochodu wiąże się z dużo większymi kosztami. Po prostu motocykle wykonywane są dla hobbystów, a hobby zawsze kosztuje i towar związany z jakimkolwiek hobby ZAWSZE można drożej sprzedać.
OdpowiedzJa za to nie popieram bo nie sposób się zgodzić z zarzutami, że ktoś nas robi w bambuko. Ceny reguluje rynek i gdyby ludzie uznali, że motocykle są za drogie to by przestali je kupować a BMW Motorrad przestawiłoby się na drukowanie krzyżówek. Tymczasem firma się rozwija i ciągle wypuszcza nowe wypasione modele właśnie dlatego, że nabywcy inwestują swoje pieniądze w ich produkty. Chcielibyście żeby stali w miejscu klepiąc Saharę od 70 lat? Dopóki nie ma przymusu kupowania motocykli BMW, nie poczuję się robiony w konia. Dopóki ludzie kupują motocykle, ich ceny są odpowiednie. Być może ktoś zarabia za mało ale gdzie w tym wina producentów? BTW pojazdów nie kupuje się na kilogramy i porównanie wagi ssie, zwłaszcza kiedy 7 kg wyścigowego roweru potrafi kosztować 30 tyś :)
Odpowiedz