Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeW niejednej "RR-ce", z tą BMW na czele, zastąpienie rozrządu łańcuchowego rozwiązaniem z kołami zębatymi, uszczęśliwiłoby niejednego użytkownika takiego motocykla. Ech...
OdpowiedzMasz absolutną rację łańcuchy grzechoczą i się wyciągają a koła są niemal niezniszczalne i wydaja fajny świst. Czasem to aż zastanawiam się co kierowało producentami żeby zastosować 2 zębatki i łańcuch zamiast 2 kół zębatych, przykłady to napęd pompy olejowej i wody np. w FZS 1000 tylko po to żeby grzechotał, w GSF 1200 są tam np koła zębate inny przykład to rozrząd w Fiacie 126p, Polonezie, Skodzie favorit, CC 700 i czy nie można tego zrobić jak w Żuku albo ursusie C330. Jedyne sensowne wytłumaczenie to że łańcuch ma się wyciągnąć i grzechotać żeby ktoś musiał naprawiać.
Odpowiedz