Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeW jednym masz racje - gdyby Bandzior mial kontrole trakcji i pare uprzyjemniaczy zycia, to mozna za taka cene brac w ciemno. KTM jest IMHO warty swojej, nomen omen wysokiej, ceny, bo oferuje to, czego na chwile obencna nie oferuje zaden japoniec (sam jezdze Kawasaki, mam porownanie). Jest kontrola trakcji, doswietlanie zakretow, swietny system kufrow (z przemyslanymi zaczepami, a nie rusztowaniem ze stoczni), ogrzewane manety, ABS na zakrety (!), hill assist (!!) czy "odwrotna kontrola trakcji" - system ktory daje gazu, gdy dasz go za malo albo zrzucisz jeden bieg za duzo. Do tego aktywny zawias i wszystko ladnie opakowane w jeden spojny system, ktory wymaga sprawdzenia co 15kkm, a nie tak jak to masz w Suzuki czy Kawach, ze akcesoria i inne ulatwiacze sa na sile doklejane do moto i drogie jak ch...olera, a do tego musisz co 6kkm grzac do serwisu, bo gwarancja pojdzie sie dymac . Jedyna sensowna konkurencja KTMa to BMW S1000XR i Multistrada, moze jak Yamaha zrobi MT-10 Tracer to bedzie jakas konkurencja z Nipponu.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza