Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeW inych krajach mają problem ,bo 2t jest klasa która umiera z przyczyn naturalnych.4t w polskim wydaniu mma byc wprowadzeniem do wyscigów ,i przedewszystkim ma byc tania. nastepny etap to bedzie 250 4t,i tu bedziesz mógł pokazac ile masz gotówkdo wydania.2t to wymiana tłoka co 300 km ,wału korbowego co 1500 km.kontrola silnika co 2 h pracy czyli rozbiorka i uszczelki.Mówie o klasie 2t sport production ,2t gp to inna bajka i inne pieniadze.podejzewam ze nie masz swiadomosci o tym co napisałem ,a napewno juz ojciec nie ma swiadomosci kosztów.;D
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza