Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeW Stanach będą dostępne dwie wersje z i bez ABSu. Ten na filmie to ta druga \"bad ass\" wersja. Co do tego, co pisze kkkk, że jest to konkurencja dla Rocketa to...jest za, a nawet przeciw :-) Jeżdżę Rocketem i uważam, że 118 KM w F6C versus 147 kucy Rocketa to nie jest podobna moc. Tak jak moment - nie porównujmy 167 niutków z 223 Nm. To są dane mimo wszystko z innej bajki. Aczkolwiek, powiedzmy sobie szczerze - F6C absolutnie niczego nie brakuje. Pełnych osiągów Rocketa i tak nie da się właściwie praktycznie na codzień wykorzystać. F6C podoba mi się jednak bardzo dlatego, że: 1. jest nieszablonowa (jak Rocket), 2. wielka (jak Rocket), 3. prawdopodobnie będzie miała znakomitą hondowską jakość i niezawodność (tu niestety Rocket pozostaje trochę z tyłu), 3. będzie mimo wszystko pioruńsko szybka, jak na taką kupę żelastwa (i trochę plasitku). Jedyna rzecz, która nie do końca mnie przekonuje to przedni reflektor. Jest jakiś tak za mało cruiserowy. Mogli sięgnąć po coś w stylu przedniej lampy Rune, byłoby zdecydowanie bardziej stylowo. Ciekaw jestem bardzo jaką cenę zawistują w Polsce. F6B jest tańsza od Goldasa o ok. 30k PLN. Jeżeli cena F6C byłaby na poziomie 70k PLN (czyli na poziomie Rocketa), jest duża szansa na sukces. Generalnie uważam, że żółtki pokazali, że mają jaja i potrafią produkować motocykle z charakterem.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza