Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeW BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R :( Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach :) Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.
OdpowiedzNapisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.
OdpowiedzInteresuję się Hayką 2015 gdyż jest zapowiadana CAŁKIEM NOWA konstrukcja, a księgowi z BMW oferują na 2015 ciągle ten sam K1300S. Miałem okazję pojeździć przed zakupem Hajką (mod.2011) i K1300S. Wybrałem wtedy K1300S gdyż oferowała lepszy komfort jazdy przy moim wzroście, wąski dosiad, znakomite hamulce/ABS, zawieszenie dobrze dopasowane do jazdy "typu TGV", wysoką jakość wykonania, bezobsługowy napęd wałkiem, wystarczająco rześki silnik . Do przedniego zawieszenia trzeba było się przyzwyczaić , gdyż wprawdzie wspaniale działa podczas ostrego hamowania, ale przy większym nieco złożeniu niezbyt dobrze czujesz co się dzieje pod przednią oponą. Dlaczego nie kupię kolejnego K1300S : otóż po ok 40kkm w niektórych egzemplarzach K1300S zaczyna sporadycznie gasnąć silnik podczas wysprzęglania ( co nie musi być winą silnika), z czym zazwyczaj serwisy BMW nie są w stanie sobie poradzić - zetknąłem się z takimi dwoma egzemplarzami u kolegów w Polsce. Oczywiście, gdyby BMW pokazał CAŁKOWICIE NOWY moto 1200-1300ccm, byłbym nim zainteresowany.
OdpowiedzNapęd wałem jest świetny w samochodzie.
Odpowiedz50 000 w ciągu jednego sezonu? PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY?! Sorry ale nie wierzę. Pic or didn't happen.
OdpowiedzKolego , zwróciłeś uwagę na te ok. 50kkm, a nie zauważyłeś, że moto było użytkowane tylko rok ? Otóż na świecie są kraje , w których sezon trwa CAŁY ROK , drogi ciągną się po horyzont i wszędzie jest daleko. W takim kraju spędziłem 2012 , a moto sprzedałem przed wyjazdem z przelotem ok.50kkm.
Odpowiedz