Victory Hammer S model 2009 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 5 |
Układ jezdny | 4 |
Układ hamulcowy | 4 |
Elektronika | 3 |
Podatność na drobne usterki | 5 |
Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 5 |
Ergonomia | 4 |
Ekonomiczność | 2 |
Koszty utrzymania | 5 |
Stosunek jakość/cena | 5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 8 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 5 |
W teren | 1 |
Do turystyki | 3 |
Na tor | 3 |
Do lansu | 5 |
Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Victory Hammer S
Rok
2009
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1731 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
97.00 KM (70.8 kW))
Stopień sprężania
9.4:1
Średnica cylindra x skok tłoka
101.0 x 108.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
SOHC
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Olej i powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy
Wymiary i wagi
Waga na sucho
303 kg
Wysokość siodła
673 mm
Długość całkowita
2,366 mm
Prześwit
148 mm
Rozstaw osi
1,669 mm
Podwozie
Kąt główki ramy
32.7°
Wyprzedzenie
140 mm
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przedniego
130 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z amortyzatorem gazowym
Skok zawieszenia tylnego
100 mm
Opona przednia
130/70-R18
Opona tylna
250/40-R18
Hamulec przedni
Dwutarczowy z czterotłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
300 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
300 mm
Układ wydechowy
Z dwoma tłumikami typu slash-cut
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.3201 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
17.03 litry
Ilość oleju
4.7 litry
Wersje kolorystyczne
Boardwalk Niebieski w/Biały Agresywny Stripes
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze