Vespa PX 125/150 2011 - oldschool na ca³ego
Bycie fajnym, kosztem praktyczno¶ci. To nie nowe szpilki Blahnika, to nowa Vespa
Vespa w sezonie 2011 idzie w pe³en oldschool. Legendarny ju¿ model PX w pojemno¶ciach 125 i 150 cm3 bêdzie sprzedawany w do¶æ historycznie poprawnej formie. Oznacza to dwusuwowy silnik, biegi zmieniane pokrêt³em przy manetce i odpalanie na kopniaka. Takie rozwi±zania s± arcyniepraktyczne, ale fajnie, a w Vespie chodzi o nic innego, jak o bycie fajnym. Jak nie trudno siê domy¶liæ, Vespa kierowana jest na rynek europejski, choæ producent nie wyklucza eksportowania jej za ocean.
|
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeJest super je¿dzi³em kolegi PX 150 w przysz³ym roku kupujê now± ile by nie kosztowa³a bez porównania ze skuterami bzykami silnik chodzi niesamowicie.
OdpowiedzFajne kolory.
OdpowiedzHipsterów raczej nie zobaczymy na PX i bardzo dobrze, zrobienie PJ kat. A ich przerasta, a co dopiero obs³uga manuala. :D
OdpowiedzCiêzko siê zgodziæ z tym artyku³em. Powszechnie utar³o siê pisanie o PX-ie jako o sprzêcie stylowym,ale kiepskim do jazdy. Nic bardziej b³êdnego ! Niewygodnego pojazdu nie kupowano by przez 30 lat....
OdpowiedzFajna, bez udziwnieñ ;)
OdpowiedzI o to w³a¶nie chodzi! Wszyscy s³yszeli o koñcu 2suwów, ale nikt go jeszcze nie widzia³!!! Ten moto jest super. Ja mam takiego (rocznik 2006). Je¼dzi sie nim fantastycznie a do tego ten zapach... ...
Odpowiedz