Vespa GTS 300 Super
Z początkiem roku, Vespa wprowadziła do sprzedaży największy w swojej rodzinie skuterów model GTS 300 Super.
Należąca do koncernu Piaggio, Vespa zdaje się skupiać całkowicie na pojazdach retro. W swojej ofercie ma już kilkanaście klasycznie wyglądających jednośladów. Jednak w każdym z nich kryje się nowoczesna technologia.
Nic zatem dziwnego, że najnowsze dzieło producenta z Pondery także otrzymało klasyczne kształty. Vespa GTS 300 i.e. Super to największy i najmocniejszy skuter włoskiego producenta. Chromowane wloty powietrza, czerwone sprężyny przedniego zawieszenia czy aluminiowe obręcze kół zdradzają sportowy rodowód i indywidualny charakter pojazdu.
Za napęd nowej Vespy odpowiada jednocylindrowy, czterosuwowy chłodzony cieczą silnik o pojemności 278cm3. Zasilany jest układem wtryskowym, dzięki któremu skuter spełnia normę Euro 3. Jednostka generuje 21KM. Mocy jest więc pod dostatkiem do dynamicznego przemieszczania się.
Tak jak wszystkie skutery Vespa, nowy GTS 300 Super posiada unikatową konstrukcję ramy i nadwozia. Połączenie stalowej karoserii z niewielkimi pozostałościami ramy nadaje pojazdowi niespotykanej sztywności.
Nowa Vespa jeździ na 12 calowych kołach. Za zatrzymanie skutera odpowiadają, zarówno z przodu jak i z tyłu, tarczowe hamulce. Pomimo 9 litrowego baku, umieszczonego pod kanapą znajduje się tam też stosunkowo spory schowek mieszczący dwa kaski typu Jet.
Do skutera dostępny jest już bogaty pakiet wyposażenia dodatkowego obejmujący miedzy innymi kufer centralny, czy wysoką szybę przednią. Kolory w jakich będziemy mogli go zobaczyć to biały, czarny i żółty.
„Vespa GTS 300 to skuter, który nie tylko pozwoli wyróżnić się w tłumie, ale także Cię z tego tłumu zabierze" - powiedział na zakończenie prezentacji Paolo Timoni, przedstawiciel Piaggio Group.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze