Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzeVTR1000F ujeżdżałem przez 4 lata i przejechałem nią całą Europę, sprzęt jest bezawaryjny, gdy ją sprzedałem miała 68 tys km i prawie żadnych awarii. Jedynie co padło to napinacze łańcuszka rozrządu (godzina roboty i jakieś 180 PLN koszt za jeden). Motocykl wcale nie pali więcej niż inne sprzęty litrowe (pod warunkiem zostawienia seryjnych dysz i iglic w gaźnikach, bez wynalazków typu dynojet). Na trasie po Europie z bagażami+dwie osoby (50% trasy góry - Alpy), spalanie wyszło 7,5 l/100km. Przy ostrym pałowaniu na torze mieści się w 12l/100 km, przy pałowaniu po drogach 8,5l/100 km. Ciekawe czy wam motocykle palą mniej, bo mi nie... Jedyną wadą VTR1000F, jest to, że ten motocykl nie jest sprzętem do zap.... Raczej wygodny do turystyki (minus mały zbiornik paliwa), słabe hamulce (nawet w oplocie stalowym), zawieszenie buja przy szybkiej jeździe, wężykuje na prostej powyżej 160 km/h, brak mocy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza