Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeUwierz mi nie tylko!!! Powstaje u nas seria sbk i x3 a co do scoot nie jestem pewny aloe pewnie tez.
OdpowiedzAle to sie m nijak do tematu, To tak jak bys powiedział po co jechac do fabryki BMW jak u nas produkują skode...
Odpowiedzhmm nie d konca rozumem o co ci chodzi ale jezeli porownujesz jakosc Leo i akrapovica to chyba nie miales jednego i drugiego w reku bo sa porownywalne. A tak nawiazujac do twojego porownania to myslisz ze produkcja skody az tak bardzo rozni sie od bmw?? akurat tak sie sklada ze pracuje w firmie ktora produkuje pojazdy ale troche wieksze i moge powiedziec ze fabryki konkurencji bardzo przypominaja nasza. najwieksza roznica sa centra rozwojowe gdzie sprawdzane sa nowe technologie a tu jezeli chodzi o leo i akrapa cos czuje ze sa na podobnym poziomie. jedna i druga firma wspolpracuje z najlepszymi wiec nie moga zostawac w tyle za konkurencja (patrz zx10r 2011 ktore juz w fazie testow wspolpracowalo z leo lub akrap yamaha przy r1 2012!). a wracajac do fabryki leo to co roku pracownicy wysylani sa do wloch do centrali na szkolenie zeby poznawac nowe rozwiazania i technologie stosowane w produkcji wydechow.
Odpowiedzja mialem i jedną i drugą w reku. Akrapa mam aktualnie zalożonego. Są na porównywalnym poziomie ale akrapovic wygląda wizualnie zdecydowanie lepiej jak leo. Wszczególnosci końcowki Evolution/Race hexagonal....
Odpowiedz