Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeUważam, że lepsza jest choćby ze względu na zastosowane zawieszenie, duży prześwit, sposób poprowadzenia układu wydechowego i ogólnie bryłę motocykla. Widać, że w przypadku jakiegoś upadku nie połamie się połowa plastików. Owszem, można zrobić z V- Stroma tenerówkę, ale ile trzeba wydać na to kasy (gmole, osłony silnika itp). Podoba mi się w tym motocyklu kierownica, na pewno więcej wytrzyma niż standardowa 22 mm rurka. Co do skrzyni biegów to się nie wypowiadam, bo się na tym nie znam. Nie miałem okazji, żeby taką wypróbować. Ale na pewno jadąc jakimś szutrem, amatorowi "wertepów" będzie się jechało łatwiej niż z normalną skrzynią. W końcu wszystkie te niby motocyklowe SUV'y tworzone są dla zwykłych ludzi. Goście, ktorzy jadą na tych reklamach pewnie równie dobrze prowadzili by w terenie Kawaski Ninja. Uważam, że ten motocykl jest ciekawą propozycją dla ludzi, ktorzy chcą mieć motocykl uniwersalny skierowany w kierunku pokonywania bezdroży, ktorzy posiadając małe doświadczenie w tego typu jeździe, w przypadku gleby lub innych przygód nie urwą połowy (zdobiących i zwiększających gabaryty) pięknych plastików. Na dodatek jest znacznie tańszy niż wymienione GS i Explorer.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza