Uliczny motocykl klasy MotoGP
Silnik Aprilii, rama Ilmor, 75 koni mechanicznych, 90 kilogramów i technika MotoGP.
Brytyjska firma GP Motorsports zamierza wprowadziæ do sprzeda¿y dopuszczon± do ruchu replikê motocykla MotoGP Ilmor.
Maszyna zbudowana bêdzie na ramie Ilmor, któr± zastosowano po raz pierwszy w motocyklu Ilmor X3. By³a to pierwsza w historii 800-tka, na której zdobyto punkty w MotoGP. W replice mocy dostarczy silnik V-twin Aprilia SXV550, z którego wyci¶niêto 75 KM. Podstawowa wersja wyposa¿enia zawiera³a bêdzie zawieszenie Ohlins i hamulce Brembo. Za dop³at± GP Motorsport mo¿e wymieniæ je na czê¶ci klasy MotoGP. Motocykl na sucho, w takiej opcji wa¿y 90 kg!
Pod kryptonimem „Project 109" zostanie wyprodukowanych 15 sztuk. Na sprzeda¿ pójdzie tylko 10 z nich, ka¿da po 15 000 funtów brytyjskich (ponad 70 000 z³otych). Pozosta³a pi±tka pozostanie na specjalne potrzeby producenta.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeK±ty g³ówki ramy i w³a¶ciwo¶ci jezdne na bank pozwol± objechaæ lamusów nawet na 1000 ccm :) Pod warunkiem, ¿e bêdzie dobry kierowca. Takiego sprzêta nie ocenia siê pod wzglêdem v-maxa, bo 220 ...
OdpowiedzOrientuje siê kto¶ jakie osi±gi ma takie cacko??
Odpowiedzbior±c pod uwagê stosunek mocy do masy, obstawiam ¿e porównywalne do gixera 750
OdpowiedzPrzy¶pieszenie do 100 mo¿e i tak, ale V-max? Dobrze bêdzie jak 220 poleci... Ale pewnie prowadzi siê genialnie.
Odpowiedz