Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeUdajesz, że jesteś idiotą, czy się mocno starasz?? jak można porównywać f1, konstrukcja za biliony oiro, motocykle motogp i tego typu rzeczy to seryjnie produkowanego motocykla, który już za nieco ponad 100 tysi możesz sobie kupić?? to są prototypy nie dopuszczone do ruchu publicznego, a poza tym są potwornie drogie i poza aukcjami typu jakis zespół upada i sprzedaje jako atrakcję swój motocykl (prototyp) to nie ma szans na kupno czegoś takiego. Nawiązanie do czasu Haydena było tylko i wyłącznie pokazaniem potencjału sprzętu. Druga sprawa proszę pokaż mi motocykl fabryczno-drogowy, który miałby jakiekolwiek szanse na rywalizację?? kupując drogową hondę cbr 1000 rr otrzymujesz kotleta, który poza mocnym średnim zakresem obrotów i przyzwoitym prowadzeniem w zakrętach oraz mocnych wyjściach z zakrętu nie oferuje nic więcej. Co on ma wspólnego z prototypem, który ma silnik V4 i jest naszpikowany elektroniką? przecież cbr ma silnik rzędowy. Przykładowa honda jest daleko w d*** za rywalami i producent ma generalnie gdzieś klientów, wyścig zbrojeń po prostu przechodzi im koło nosa, podobnie jak Suzuki, dodało ABS i klękajcie narody. Na całe szczęście coś się dzieje w innych stajniach (czy. fabryczne motocykle typu BMW s1000rr, nowa R1, zmiany w ducati).
OdpowiedzCo do cbr 1000rr: "Perfomance bikes" z maja 2014 orzekł ,że jest ona lepsza niż zx-10r .to samo pózniej stwierdzili redaktorzy "Motorrada".Również w Motormanii cbr zebrał bardzo dobre noty. We wszystkich przypadkach testowana była wersja SP.Wynika z tego,że Honda nie jest tak daleko jak się wydaje. Trzymaj się faktów a nie własnych projekcji.
OdpowiedzWszystko pięknie ładnie, aaaaaleeee.... WSBK to kategoria, w której mogą startować WYŁĄCZNIE motocykle produkowane SERYJNIE. Co za tym idzie Panigale wykręciło czas gorszy o 4 sekundy niż mistrz MotoGP dosiadający (może nie do końca, ale w 90% - mam na myśli sprytne obchodzenie zasad FIM) seryjnego motocykla. W takim świetle widać, że nowe Panigale wcale taką rewolucją w projektowaniu nie jest :) Tym bardziej, żę 4 sekundy w wyścigach motocykli to przepaść. Potencjał ten sprzęt ma, ale nie tak wielki jak Ci się wydaje, zwłaszcza że to 1300cc (a więc odpadają starty na tym w WSBK) :D
Odpowiedz