Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzeTylko model z 1997 roku w rok wprowadzenia na rynek. KAŻDA sztuka byłą wzywana na darmową akcję serwisową na podmanę ECU. Nawet użytkownicy którzy chcieli jednak zatrzymac wadliwy ECU poradzili sobie z tym relokując czujnik temperatury cieczy chłodzącej tam gdzie montowano go już od 98 roku. Wtedy komp czytał poprawną temperature silnika i zubażał mieszankę. Nie ma jak wyciagać mity na stół...a w kawach padają po dziś dzień ramy....podobny mit bazujący na konkretnej serii kaw z 95-97 roku...
Odpowiedzto nie mity, to moje doświadczenia z tym motocyklem, po za tym w TL1000S też pękła delikatnie rama (w miejscu mocowania chłodnicy) i niestety to jest FAKT.
Odpowiedz