Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTyle że z danych telemetrycznych jasno wynika, że jakaś nierówność była. Zwróćcie uwagę na trzy charakterystyczne garby na wykresie pracy zawieszenia (czerwona i zielona linia). Można dyskutować, czy odmienny sposób pokonywania zakrętu był błędem zawodnika czy nie, ostatecznie treningi służą do eksperymentów. Na pewno władzom toru nie byłoby na rękę, gdyby obarczono je winą w związku z nieprawidłowym stanem nawierzchni. Homologacje, odszkodowania, prestiż itp. Wygląda na to, że od czasów Senny niewiele się nie zmieniło, biznes musi się kręcić.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza