Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeTyle ¿e z danych telemetrycznych jasno wynika, ¿e jaka¶ nierówno¶æ by³a. Zwróæcie uwagê na trzy charakterystyczne garby na wykresie pracy zawieszenia (czerwona i zielona linia). Mo¿na dyskutowaæ, czy odmienny sposób pokonywania zakrêtu by³ b³êdem zawodnika czy nie, ostatecznie treningi s³u¿± do eksperymentów. Na pewno w³adzom toru nie by³oby na rêkê, gdyby obarczono je win± w zwi±zku z nieprawid³owym stanem nawierzchni. Homologacje, odszkodowania, presti¿ itp. Wygl±da na to, ¿e od czasów Senny niewiele siê nie zmieni³o, biznes musi siê krêciæ.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza