Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeTył ma tylko regulacje tłumienia i wstępne napięcie sprężyny - amor bardzo sie nagrzewa od wydechu i strasznie mięknie. Z tymi mapami z artykułu to można wgrać mapę, ale tylko w serwisie. Warto zmienić przełożenia, bo Tuono ma takie jak RSV, a w golasie nie da się latac tak szybko i fun factor wzrasta. Obsługa serwisowa Rotaxa to masakra, zmiana oleju z filtrem to bite 2 godziny, zmiana świec podobnie. PPC nie działa tak rewelacyjnie, nie raz mi tyłem zarzuciło, ale lepsze to niż nic. Sprzęgło trochę dziwne, bierze bardzo agresywnie. Bardzo słabiutki fabryczny amor skrętu. Ogólnie moto fajne, ale jak było napisane w artykule nie ma takiego nagłego kopa jak w innych dużych Vkach (litrowa SV albo litrove L-twiny Ducati).
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza