Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 39
Pokaż wszystkie komentarzeTy moze pojezdzij choc ze dwa lata tym motocyklem zanim zaczniesz szermowac poleceniami :) Jak sie zachowuje po przejechaniu tysiaca/dwu km w ciagu dwu dni ? Jak z maksymalnym obciazeniem w poludniowych upalach i gorach bylej Jugoslawi, a jak w zimne pory w Szwecji ? No dobra mozna zmienic na upalne lato w Polskich Bieszczadach i zimna pore w Suwalkach :) Coz mozna powiedziec po dwy dniach od przesiadki z motoroweru ? NIC Fajnie by bylo jak by sie wypowiadali co maja cos do powiedzenia.
OdpowiedzTo może ja dwa słowa o prawie 2000 km w cztery dni do upalnej i górzystej Rumunii. Sv-ka jeśli chodzi o moc, poręczność w ciasnych łukach jest be zarzutu. Wysoka temperatura nie robi na niej większego wrażenia. |Wymieniłem olej w lagach na najtwardszy i trochę żałuję. Zawieszenie przód na trasie Transfogarskiej , zwłaszcza w dolnej części po południowej stronie, gdzie w zakrętach jest mnóstwo aątek z asfaltu jest ciut za twarde. Myśle, że z tym miększym widelcem jeździłoby się w takich sytuacjach bardziej komfortowo. Na autostradzie mimo, że to 650s a więc z owiewką, więcej jak 160 nie da się trzymać. A i przy tym trzeba się położyć na baku. Niestety jeśli jesteś wysokim chłopakiem, to bolą przy tym kolana ): Ten motor będzie rewelacyjny dla kogoś, kto ma 170 cm wzrostu. Ja ze swoimi 183 czuje się troszeczkę jak w przyciasnym ubranku. Silnik to jednak potęga, kolega jechał ze mną triumphem sprintem st 1050 chwalonym za elastyczność na forach i w testach. Nie było między motocyklami na drodze przy wyprzedzaniu żadnych różnic. Mój miał przewagę w mieście przy przeciskaniu się między samochodami - mniejsza szerokość.
Odpowiedz