Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeTy chyba nigdy nie siedziałeś a ZX10r albo nie potrafisz ogarnąć nic więcej poza skuterem miejskim. Honda od kilku lat nic nie robiła więc chyba musi być rewelacyjnie dopracowana ta odświeżona CBRka. Niemiaszki, nie mówiąc nawet o zielonych którzy wygrywają wszystko co się da i prawie wszędzie gdzie się da strasznie się pewnie boją;)Niestety Superbajki w Europie prawie się nie sprzedają i niestety Honda i Suzuki odpuściły temat na długie lata. Teraz ciekawe czy ich propozycje MY2017 nadają się do powalczenia z rozwijaną platformą Kawasaki lub jeszcze świeżą " er jedynką" czy tylko pozostaną ciekawostką dla amatorów " szybkiej jazdy do okoła komina".
OdpowiedzCo ty piszesz człowieku!!! to właśnie zx 10r to motocykl do latania koło komina taki motocykl dla cymbałów w 2011 roku brytyjski MCN zrobil test zx 10r dostał baty od cbr 1000 rr które nie miało żadnej elektroniki,nowa zx 10 r niby jest lepsza ale wątpie a nawet jestem pewien że i nowe suzuki i nowa honda będą lepsze
OdpowiedzWniosek z tego, ze jak zwykle Honda i Suzuki mają rację - liczy się tylko Moto GP.
OdpowiedzDokładnie kawasaki jest dobre w wsbk dlatego że jako jedyne jest w 100% fabryczne,i ładuje wszystko co ma w wsbk to jest maks na co ich stać a nie ma co się oszukiwać MOTOGP znaczy o wiele wiele więcej niż wsbk takie czasy
Odpowiedz