Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeTutaj siê z Tob± nie zgodzê, ¿e takie maszyny s± bardziej potrzebne ni¿ nowo¶ci "seryjne". W koñcu na tych seryjnych je¿d¿± tysi±ce motocyklistów, natomiast prezentowany V-Rex bêdzie mia³ swoje 5 minut w prasie i na ró¿nych Show motocyklowych, a pó¼nej umrze w zakamarkach szuflad i gara¿u. Zgadza siê (i o tym pisa³em), ¿e takie projekty wyznaczaj± mo¿e kierunek i trendy ale trudno zgodziæ siê, ze s± one bardziej potrzebne, ni¿ choæby wymienione przez Ciebie R1. Zwróc uwagê, ze ka¿da nowo¶æ, choæby R1 te¿ wprowadza nowe standardy i rozwi±zania, w tym wypadku zwykle ze sportu, które pó¼niej "zadomawiaj±" siê w maszynach "cywilnych". Osobi¶cie my¶lê, ¿e sport jest najlepszym poligonem do¶wiadczalnym dla nowoczesnych rozwi±zañ. Tam nie ma miejsca na pic. Wszystko podporz±dkowane jest praktyce w u¿yciu. Natomiast takie designerskie cacka mog± siê podobaæ - owszem ale z praktykê maj± tyle wspólnego co nic. Taka jest moja koncepcja - jedynie s³uszna :-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza