Triumph Trophy powróci!
Brytyjski portal MCN z³apa³ w obiektywie zupe³nie nowego Triumpha. Wprawdzie na motocyklu nie ma ¿adnego loga, nawet na zaciskach hamulcowych, ale Brytyjscy dziennikarze s± pewni, ¿e to Trampek. Po pierwsze kierowca ma skórê Triumpha, po drugie rejestracja motocykla wskazuje na rejon Hinckley, a tam produkowane s± Triumphy, a po trzecie – wszystko jest potwierdzone przez „naszego cz³owieka z fabryki”.
Wiemy wiêc, ¿e bêdzie to Triumph Trophy. Najwiêkszy turystyk powróci do oferty brytyjskiego producenta po tym, jak Trophy 1200 pomóg³ odrodziæ siê marce w 1991 roku. Na pok³adzie pojawi siê wa³ napêdowy, a jak mówi cz³owiek z Triumpha, silnik to ca³kowicie nowa konstrukcja, która nie bêdzie dzieli³a niczego z obecn± jednostk± 1050 ccm. Ten sam napêd bêdzie równie¿ zastosowany w nowym du¿ym Tigerze, który zostanie bezpo¶rednim rywalem BMW R1200GS.
Nie wiadomo jeszcze jak± pojemno¶ci± pochwali siê nowy Trophy. Je¿eli ma rzeczywi¶cie konkurowaæ z powa¿nymi turystykami, 1200 ccm to za ma³o. Informator twierdzi, ¿e w razie potrzeby mo¿e byæ to nawet 1400 ccm. Maj±c ju¿ do¶wiadczenie z modelu Tiger 800 / 800XC, mo¿emy przypuszczaæ, ¿e te zdjêcia szpiegowskie s± pocz±tkiem mega kampanii reklamowej pod tytu³em „znowu kto¶ przypadkiem sfotografowa³ nasz tajny prototyp”.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarze... no chyba nie ma co siê przygl±daæ motocyklowi i zgadywaæ czy to Triumph czy nie... wystarczy spojrzeæ na kurtkê driver'a... :-)
Odpowiedzprzepraszam, czy to nie Pan European? ³udz±co podobne ;)
OdpowiedzWyglada jak tañsza kopia BMW...
OdpowiedzHmm BMW K1300GT czy K1600GT jak najbardziej mi sie podoba³y. Kawasaki GTR 1400 tez jest mega. a to wygl±da jako¶ dziwnie. Dziwn± ma na tym moto gosciu pozycje.
Odpowiedz