Motocykl z wyposażeniem, które może i stało się już standardem w zabieganiu o klienta, jak: system łączności „My Triumph”, monitorowanie ciśnienia w oponach, podgrzewane siedzenie i rączki kierownicy, sześć trybów jazdy, przeciwmgielne światła ledowe, Handbary, stopka centralna, off-roadowe zawieszenie oraz wiele innych funkcji, których używanie może świadomie nastąpić tylko po rzetelnym zapoznaniu się z instrukcją. Nie powinno to jednak przysłaniać najważniejszego w tym wszystkim, do czego sprowadza się jazda motocyklem a mianowicie, do przyjemności. Ja najchętniej przegryzłbym tą całą elektronikę i połączył wszystko na krótko, ale to ja i moje preferencje. To, w co wyposażony jest Triumph Tiger 900 RALLY PRO, wyróżnia go na tle konkurencji. Mnie zaś podarował szereg pozytywnych doznań i uświadomił, że istnieją inne znakomite motocykle poza mocno reklamowaną marką BMW.
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze