Triumph Thruxton 900 model 2006 dane techniczne
Opinie użytkowników 4
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 3.25 |
Skrzynia biegów | 3.25 |
Układ jezdny | 2.67 |
Układ hamulcowy | 2.75 |
Elektronika | 2 |
Podatność na drobne usterki | 1.67 |
Podatność na poważne usterki | 1.67 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 2.75 |
Ergonomia | 3 |
Ekonomiczność | 1.25 |
Koszty utrzymania | 1.75 |
Stosunek jakość/cena | 2.25 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 2.65 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 2.25 |
Na miasto | 2.25 |
W teren | 1.25 |
Do turystyki | 1.75 |
Na tor | 1.33 |
Do lansu | 1.5 |
Do wygłupów | 2.25 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Triumph Thruxton 900
Rok
2006
Kategoria
Klasyk
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
865 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
70.00 KM (51.1 kW))
Maksymalny moment obrotowy
72.00 Nm (7.3 kgf-m or 53.1 ft.lbs)
Stopień sprężania
9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka
90.0 x 68.0 mm
Zasilanie
Gaźnik
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Elektroniczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
205 kg
Wysokość siodła
790 mm
Wysokość całkowita
1,095 mm
Długość całkowita
2,150 mm
Szerokość całkowita
695 mm
Rozstaw osi
1,490 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
27.0°
Wyprzedzenie
97 mm
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumią
cymi
Opona przednia
100/90-18
Opona tylna
130/80-R17
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
255 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.3415 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 litry
Wersje kolorystyczne
Jet Czarny/Srebrny, Agresywny Żółty/Srebrny, Caspian Niebieski/Srebrny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze