Triumph Street Twin model 2016 dane techniczne
Opinie użytkowników 4
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4.75 |
Skrzynia biegów | 4.5 |
Układ jezdny | 4.25 |
Układ hamulcowy | 4 |
Elektronika | 4 |
Podatność na drobne usterki | 3.25 |
Podatność na poważne usterki | 3.25 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 3.5 |
Ergonomia | 4.25 |
Ekonomiczność | 4.25 |
Koszty utrzymania | 3.5 |
Stosunek jakość/cena | 3.5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 3.2 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.5 |
Na miasto | 4.5 |
W teren | 2.25 |
Do turystyki | 3.25 |
Na tor | 1.5 |
Do lansu | 4.25 |
Do wygłupów | 4.5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
900cc
Typ silnika
Dwucylindrowy w układzie rzędowym, chłodzony cieczą, SOHC, wykorbienia wału 270°
Moc maksymalna
55 KM (40.5kW) @ 5900rpm
Maksymalny moment obrotowy
80 Nm @ 3230rpm
Średnica cylindra x skok tłoka
84.6 mm / 80 mm
Zasilanie
Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch X ring
Stopień sprężania
10.5:1
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, ze wspomaganiem
Wymiary i wagi
Waga na sucho
198 Kg
Wysokość całkowita
1114 mm
Szerokość całkowita
785 mm
Rozstaw osi
1415 mm
Wysokość siodła
750 mm
Podwozie
Typ ramy
Stalowa, kołyskowa, spawana z rur
Opona przednia
100/9018
Opona tylna
150/70 R17
Hamulec przedni
Tarcza 310mm, zacisk dwutłoczkowy Nissin, ABS
Hamulec tylni
Tarcza 255mm, zacisk dwutłoczkowy Nissin, ABS
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy Kayaba, 41mm średnicy rur nośnych
Zawieszenie tył
Dwa amortyzatory Kayaba, regulowane napięcie wstępne sprężyn
Skok zawieszenia przedniego
120mm
Skok zawieszenia tylnego
120mm
Kąt główki ramy
25.1º
Wyprzedzenie
102.4 mm
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
3,7 l
Pojemność zbiornika paliwa
12 L
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzePo przesiadce z motocykli ery lat 90-00 na Street Twina ciezko wskazac jakikolwiek minus. Bezpobslugowy motocykl, przeglady co 16tys km, ekonomiczny (ponizej 3l przy ok 80-90km/h na irlandzkich ...
Odpowiedz