Triumph Street Triple 675 model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 4 |
Układ jezdny | 4 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 4 |
Podatność na drobne usterki | 5 |
Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4 |
Ergonomia | 4 |
Ekonomiczność | 3 |
Koszty utrzymania | 3 |
Stosunek jakość/cena | 4 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 6.4 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4 |
Na miasto | 5 |
W teren | 2 |
Do turystyki | 2 |
Na tor | 4 |
Do lansu | 3 |
Do wygłupów | 4 |
Informacje ogólne
Model
Triumph Street Triple 675
Rok
2008
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
675 ccm
Typ silnika
Rzędowy trzycylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
107.00 KM (78.1 kW)) przy 11700 RPM
Maksymalny moment obrotowy
51.00 Nm (5.2 kgf-m or 37.6 ft.lbs) przy 9100 RPM
Stopień sprężania
12.7:1
Średnica cylindra x skok tłoka
74.0 x 52.3 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Elektroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
166.5 kg
Wysokość siodła
803 mm
Wysokość całkowita
1,250 mm
Długość całkowita
2,029 mm
Szerokość całkowita
780 mm
Rozstaw osi
1,394 mm
Podwozie
Typ ramy
Aluminiowa
Kąt główki ramy
24.3°
Wyprzedzenie
95 mm
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
308 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.6428 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
17.41 litry
Wersje kolorystyczne
Jet Czarny Fusion Biały Roulette Zielony
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze