tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Sprint GT 1050 - brytyjski turystyk
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Triumph Sprint GT 1050 - brytyjski turystyk

Autor: Piotr Jędrzejak 2010.05.17, 15:51 2 Drukuj

Brytyjczycy wprowadzają na rynek nowy motocykl, zbudowany na podstawie ST. Będzie to Triumph Sprint GT. Kosztem zacięcia sportowego, Sprint jest maszyną o charakterze turystycznym

Pięć lat temu brytyjski Triumph zaprezentował model Sprint ST. Sportowy turystyk był na tyle dobry, że od samej premiery, motocykl nie przeszedł żadnych większych modyfikacji. Teraz Brytyjczycy wprowadzają na rynek nowy motocykl, zbudowany na podstawie ST. Będzie to Triumph Sprint GT. Kosztem zacięcia sportowego, Sprint jest maszyną o charakterze turystycznym. Rozstaw osi został zwiększony o 8 cm, natomiast kąt nachylenia główki ramy zmniejszył się o pół stopnia i wynosi teraz 23,5 °.

Dobre osiągi zapewnić ma jednostka napędowa zapożyczona z poprzedniego Sprinta. Dzięki nowemu układowi wydechowemu i przeprogramowanemu komputerowi, silnik zyskał 5 KM i 5 Nm. Łączne wartości 132 koni mechanicznych oraz 108 niutonometrów momentu obrotowego osiągane są również niżej, niż miało to miejsce w Sprincie ST.

Aluminiowa rama pozostała niezmieniona w stosunku do poprzedniego modelu. Przedni widelec o średnicy goleni równej 43 mm został jednak zmodyfikowany i poza regulacją wstępnego napięcia sprężyny, oferuje większą kontrolę nad motocyklem. Tylny, pojedynczy element resorująco-tłumiący został wyposażony również w regulację tłumienia odbicia. Wraz z płynami, motocykl waży 268 kg.

Sprint GT wyjeżdża z salonu od razu w specyfikacji turystycznej. Boczne kufry o pojemności 31 litrów są na wyposażeniu seryjnym. Górny kufer jest opcjonalny i mieści 2 kaski integralne, poza tym wbudowane jest tam gniazdko 12 V. Nowy Triumph Sprint GT dostępny będzie w dwóch kolorach - niebieskim i srebrnym, a jego cena ma wynosić około 13 000 euro.

Dane techniczne:

Silnik Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
Moc / Moment obrotowy 132 KM / 108 Nm
Pojemność 1050 ccm
Kompresja 12.0:1
Wtrysk Wielopunktowy, elektroniczny wtrysk paliwa typu SAI
Średnica x skok tłoka 79 x 71,4 mm
Napęd Łańcuch x-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Podwozie
Rama Aluminiowa, okalająca
Wahacz Pojedynczy, aluminiowy
Przednie koło Odlewane z aluminium, 5-ramienne, 17x3,5"
Tylne koło Odlewane z aluminium, 5-ramienne, 17x5,5"
Przednia/tylna opona 120/70 ZR17 / 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie Showa USD, średnica goleni 43 mm, skok 127mm
Tylne zawieszenie Showa, pojedynczy, skok 152 mm
Przednie hamulce Podwójne, pływające tarcze 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami, ABS
Tylne hamulce Pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk,
Wymiary
Dł/szer/wys. (mm) 2260/760/1210
Wys. Siedzenia 815 mm
Rozstaw osi 1537 mm
Kąt nachylenia główki ramy 23,5 st.
Waga (gotowy do jazdy) 268 kg
Zbiornik paliwa 20 l.
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górę