Triumph Sprint 900 model 1997 dane techniczne
Opinie użytkowników 3
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4 |
Skrzynia biegów | 5 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 5 |
Podatność na drobne usterki | 5 |
Podatność na poważne usterki | 4 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4 |
Ergonomia | 5 |
Ekonomiczność | 3 |
Koszty utrzymania | 3 |
Stosunek jakość/cena | 5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4 |
Na miasto | 3 |
W teren | 1 |
Do turystyki | 5 |
Na tor | 4 |
Do lansu | 4 |
Do wygłupów | 4 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Triumph Sprint 900
Rok
1997
Kategoria
Sporowo turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
885 ccm
Typ silnika
Rzędowy trzycylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
98.00 KM (71.5 kW)) przy 9000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
83.00 Nm (8.5 kgf-m or 61.2 ft.lbs) przy 6500 RPM
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
215 kg
Wysokość siodła
780 mm
Podwozie
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
225.0 km/h (139.8 mph)
Stosunek mocy do masy
0.4558 HP/kg
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze