Triumph Speed Four model 2005 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Triumph Speed Four
Rok
2005
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
599 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
98.00 KM (71.5 kW)) przy 11750 RPM
Maksymalny moment obrotowy
68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) przy 10500 RPM
Stopień sprężania
12.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
68.0 x 41.3 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Elektroniczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
170 kg
Wysokość siodła
810 mm
Wysokość całkowita
1,110 mm
Długość całkowita
2,165 mm
Szerokość całkowita
690 mm
Rozstaw osi
1,395 mm
Podwozie
Typ ramy
Aluminiowa
Kąt główki ramy
24.6°
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy z czterotłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
310 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.5765 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
16.6 litry
Wersje kolorystyczne
Jet Czarny, Neon Niebieski
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze